Blogger Layouts



Thursday 29 December 2011

belajar dari kesilapan lalu (╥﹏╥)

Assalammualaikum !

tetiba mlm nie aku cuba merajinkan diri aku tuk menulis apa yg patut . ahaha ! aku nk tulis apa pon aku punya suka la . blog aku kn . ko ada ? :D masok hari nie dah seminggu aku jadi student PTSS . dlm seminggu nie semua kelas intro jer . intro apa yg akan belajar 6ty la kan . lau intro nk kenalkan diri . rasa nyer semua dh terlebih kenal kot . hehe :P

sem nie subjek semua cm cekang2 jer . agak bahaya dri sem lepas . yg pasti kelas aku selalu dpt lecturer yg ta penah ajar subjek yg patut diowg mengajar . kira nyer first time la dyeowg  megajar subjek too . aderhhh .. seyes seram . kelas kami neh jd bahan experiment la kot kn . redhaa jer la , nk buat cm mana kn . =.='

aku memg sgt2 mengharap pointer tuk sem nie lebey baek dari sem sebelum neh . nk jugak rasa mak abah kita berbangga gn kita selepas mereka penat2 lelah cari kn dwet tuk kita belajar . nk jugak balas jasa mak abah . nk jugak rasa abah memuji anak dye sendiri tanpa membanding kn anak owg laen .  ahaha ! (^_^)



berangan la plak aku nie kn . tp apa salahnyer lau kita bermimpi sampai ke bintang . lau x dak gapai bintang dpt capai langit pon cukop laa . HAHA . (^.^)v  lau dapat pointer yg okay2 jer tapi dapat memberi senyuman pada mereka pon dh cukop kn ? >.<

pas neh berusaha tuk  mengembalikan senyuman mak abah aku . insy'allah . kemarin adalah satu sejarah silam , esok adalah lembaran baru tuk sem neh . yeahhh .. gambatte !! 




2 comments: