Blogger Layouts



Friday 16 December 2011

frustrated !

okay foineee .. ! ary nie mungkin ary malang aku . ntah mcm mn nama aku dan nama member baek aku boleh di senaraikan sebagai " SENARAI PELAJAR YANG DITARIK BALIK TAWARAN ASRAMA ATAS SEBAB TIDAK MEMULANGKAN KUNCI " . apa cerr ? 

aku dah bagi kunci kot masa ary aku check out . aku check out sekali ngan alia , ella dan nizah . tapi yg pelik nya nama aku dan alia jer yg di senarai kan . OMG .. ! dah la yuran asrama dh bayar . aderhh .. diowg neh suka maen2 kn nk bg asrama kat student .


negok la nama aku dok dekat plak gan alia . seyes memang sgt mengecewakan la . napa boleh jd cm neh ?
buat naya kat student ka ? dah la bg taw last minute . lau ta mau bg dok asrama pon , bgtw la awal2 . nak dok umah sewa ? umah sewa pon dah penuh . :'(

#seyesakunakdokasramagak 


0 comments:

Post a Comment