Blogger Layouts



Friday 23 December 2011

semester baru ! =.='

Assalammualaikum readers !

akhirnyaa .. smpai jugak di PTSS . selepas berpenat lelah beratur pjg tuk daftar kamsis kemarin ! akhirnya dpt jugak aku dok sebilik gn my lovely buddies . nk amek bilik pon kena dok cm tin sardin . aderhh .. sabiaq jer laa . sebab km bereempat sabar la dpt jugak km dok aras 2 . yeahhh .. ! yg dapat aras yg tinggi2  too jgn jeless naa . hihi (^_^)

ary nie bermula semester baru aku di PTSS ! tp belum mula belajar okay . awai g nk belajar . hampa jgn dok buat kalut sgt . HAHA . ary nie baru permulaan daftar pengajian . cm owg tua2 kata la kn "baru langkah pertama" . >.<



aku berharap sgt semester baru neh . dpt la semangat baru tuk belajaq bersungguh2 . sebelum neh dh bersungguh2 tp hasilnyer hampeh ! sedihh !! aku tetap bersyukur dgn apa yg aku terimaa . -,-

semoga sem neh lebih baek dari sem yg bertaun dulu ! harap sgt sem neh aku dpt hasil yg memuaskan aty ! kawan2 , sama2 la kita mulakan semester baru dengan semangat yg berkobar2 ! yeahh ! 

arghhh .. dh la . ta larat dh nk merapu nehh .. nak sambung tgk tv . ahaha ! :D


BUBUI !!


0 comments:

Post a Comment